Praktijkinformatie

Bereikbaarheid

De praktijk is in principe van maandag t/m donderdag van 9.00 tot 16.00 telefonisch of via de mail te bereiken. Ik ben niet altijd direct telefonisch te bereiken omdat ik vaak in gesprek ben met cliënten, maar ik probeer zo spoedig mogelijk je bericht te beantwoorden. In geval van een crisis dien je contact op te nemen met de huisarts, of buiten kantoortijden met de huisartsenpost. 

Bij vakantie of langdurig verlof zal ik waar nodig zorgen voor waarneming. Ik werk samen met andere collega's. Dit betreft voornamelijk intercollegiaal overleg en intervisie.


Maatregelen omtrent Covid-19

Coronavirus: beleid van Boon Psychologie!

momenteel geen actieve maatregelen van toepassing

LEES HIER VERDER

Via onderstaande links kunt je meer informatie lezen over aanvullende items met betrekking tot Psychologie Praktijk Cindy Boon:

Verwijzers

Verwijzers kunnen cliënten naar Boon Psychologie verwijzen. Indien de cliënt beschikt over een passende verwijsbrief van de huisarts, kan hij of zij in aanmerking komen voor (gedeeltelijk of geheel) vergoede zorg en zichzelf aanmelden bij de praktijk.

LEES HIER VERDER

Wachttijden


September 2024:  Er is momenteel ongeveer 2-3 weken wachttijd voor een intake. Er is geen wachttijd tussen intake en behandeling .

Wanneer je op enig moment de wachttijd te lang vindt, kan je altijd contact opnemen met de zorgaanbieder, of je zorgverzekeraar vragen om wachtlijstbemiddeling. Je zorgverzekeraar kan je ondersteunen, zodat je binnen 4 weken vanaf je eerste contact met een zorgaanbieder een intakegesprek krijgt, en dat de behandeling binnen 10 weken vanaf de intake is gestart. Dit zijn de maximaal aanvaardbare wachttijden die door zorgaanbieders en zorgverzekeraars gezamenlijk zijn overeengekomen (de treeknormen).

Jouw Privacy en Privacystatement

Voor een goede behandeling is het noodzakelijk dat een dossier wordt aangelegd: op papier, digitaal of een combinatie van beide. Dit betekent dat vanaf het moment van je aanmelding je gegevens hierin genoteerd worden.

LEES HIER VERDER

Kwaliteit en kwaliteitsstatuut

Per januari 2017 zijn alle aanbieders van "geneeskundige GGZ", dat wil zeggen generalistische Basis GGZ en gespecialiseerde GGZ binnen de Zorgverzekeringswet, verplicht een kwaliteitsstatuut openbaar te maken.

LEES HIER VERDER

Klachtenregeling

Ben je niet tevreden over de behandeling, dan hoor ik dit graag van je. Ik zal  je klacht serieus nemen en wil graag samen zoeken naar een goede oplossing. Wanneer we er samen niet uitkomen, is het mogelijk een klacht in te dienen. Ik ben hiervoor aangesloten bij de LVVP-klachtenregeling. Voor meer informatie zie de site van de LVVP. (Landelijke Vereniging voor vrijgevestigde Psychologen en Psychotherapeuten).

 

LVVP-Klachtenregeling