De kwaliteit van de behandeling binnen Boon Psychologie wordt op de volgende manier gewaarborgd:
Opleidingen
Specialisaties
Lidmaatschappen
Bijscholing
Ik vind het belangrijk om op de hoogte te blijven van de recente ontwikkelingen ten aanzien van diverse problematieken en behandelmethoden.
Effectmeting van de behandeling (ROM)
Ik gebruik de OQ45 als voor- en nameting in behandelingen.
Klanttevredenheid
Ik hoor graag hoe cliënten de behandeling ervaren en vraag daarom aan het einde van de behandeling om de tevredenheidsvragenlijst CQi in te vullen.
Per januari 2017 zijn alle aanbieders van "geneeskundige GGZ", dat wil zeggen generalistische Basis GGZ en gespecialiseerde GGZ binnen de Zorgverzekeringswet, verplicht een kwaliteitsstatuut openbaar te maken. Hieronder kun je het kwaliteitsstatuut van Boon Psychologie inzien.
Kwaliteitsstatuut Boon Psychologie
Klachtenregeling
Mocht u ontevreden zijn over de behandeling, dan verzoek ik u vriendelijk om dit met mij te bespreken. Vaak gaat het om misverstanden die in een gesprek opgelost kunnen worden. Mocht het desondanks niet lukken om uw klacht met mij op te lossen of indien u zich onvoldoende gehoord voelt in uw klacht, dan kunt u gebruik maken van de klachtenregeling van de beroepsvereniging LVVP. Meer informatie over de procedure leest u op
Cliënten kunnen met geschillen over mij of over mijn behandeling terecht bij
Op grond van de wet BIG kunt u ook een klacht indienen bij het Regionale Tuchtcollege voor Gezondheidszorg.